na

Archiwum strony [2010 - 2016]

2023-06-20,  Karszyn 2023
PP Chorzemin

Ostatnia wycieczka na jaką pojechaliśmy była do Karszyna. Atrakcje jakie na nas czekały to: tor przeszkód, strzelanie z łuku, zabawki, scieżka edukacyjna, karmienie zwierząt. Bardzo miło spędziliśmy dzień.

2023-06-14,  Zielona Góra

Już po raz drugi w tym roku wybraliśmy się do Zielonej Góry. Tym razem odwiedziliśmy Papugarnię, gdzie karmiliśmy te piękne ptaki oraz co niektorzy mieli szczęście i papużka usiadła na ich ramieniu. Dalszym punktem podróży była wizyta w Teatrze na spektaklu "Niebieski Piesek" poprzedzona zjedzeniem lodów.

2023-06-11,  Festyn Chorzemin
PP Chorzemin

Nasze Panie wspomogły Festyn w Chorzeminie zapewniając atrakcje w postaci tatuaży brokatowych oraz konkurencji sportowych.

2023-06-01,  Dzień Dziecka

W tym tygodniu święto miały wszystkie Dzieci i z tej okazji przyjmując zaproszenie z Pizzer "Pirat" w Wolsztynie udaliśmy się tam aby poznać jak wygląda robienie pizzy w prawdziwej kuchni w restauracji. Każdy robił swoje ciasto oraz kładł ulubione składniki. Było fantastycznie!! Następnie udaliśmy się do Fala Park na kulki, fitness oraz kręgle. Dostaliśmy również lody za co bardzo dziękujemy! To był udany dzień. Skrzaty rozmawiały w tym tygodniu o łące, poszliśmy zobaczyć z lupami co tam żyje.

2023-05-26,  Wycieczkowo
PP Chorzemin

Wyjazdy i wyjazdy tym razem do Muzeum Parowozów i Biblioteki Publicznej w Wolsztynie. Starszacy mieli sesje fotograficzną do pamiątkowego tablo a także zajmowali się tym co żyje na łące.

2023-05-10,  Wyjazd do Zielonej Góry, Wizyta mamy Alberta

Mieliśmy okazję jechać do Zielonej góry do kina na bajkę "Wróżka zębuszka". Bardzo fajnie bylo razem obejrzeć bajkę. Byliśmy też w Zielonogórskim ogrodzie botanicznym. W naszym przedszkolu byla mama naszego kolegi która jest pielegniarką na oddziale dla noworodków. Opowiedziała nam o opiece nad noworodkiem, pokazała niektóre maszyny które służą do pomocy przy maluszkach. Dziekujemy za wizytę

1 « [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] » 152

Przedszkole w Chorzeminie www.ppchorzemin.pl 2010 - 2024.
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach,
pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia" .